sexta-feira, 23 de dezembro de 2011

advertisement advertisement

Tinha mesmo que aqui falar da nova campanha da Pimkie "I like me" e nos flyers que estão espalhados por todas as lojas. São super chamativos, em várias cores e teem no verso o seguinte textinho que me chamou bastante atenção:
"Dear Me / I've changed. And I'm proud of it / I accept my faults: my big feet, my funny little ways / I move forward. I fly. I mess up. And I star again / I ispire others. My family, my mates, my boyfriend / My shoes are like my pals. They come in all styles and colours / My journeys are like my opinions. Enriched by meeting new people / I know what I want. I accept how I am. And I love myself / Hell yeah, I love mayself! And I share the love. With my friends, with your friends, with the world / I like that. I like Me / Pimkie. I like me."

3 comentários:

Unknown disse...

Gostoooo muitoooo ;)

'stracci disse...

Genial! Quero um flyer desses, para auto-motivação diária!

MafaldaMacedo disse...

Foi o que eu fiz, trouxe e tenho-o sempre na secretária! Beijinhos